Pārdošanā izlikto Īpašumu skaits ir iespaidīgs, kā lai potenciālie pircēji ievēro tieši Jūsu
īpašumu?
Izmantojot sociālos tīklus ir iespējams radīt vēlamo
ažiotāžu ap Jūsu piedāvājumu!
Nekustamo īpašumu aģenti jau samērā aktīvi lieto Facebook, Twitter un citus sociālos
tīklus, lai virzītu savu objektu pārdošanu un sasniegtu jaunu
augošu auditoriju. Arī Jūs, protams, varat sākt tvītot, ieteikt
un tamlīdzīgi popularizēt savu piedāvājumu, bet ņemiet vērā,
ka bez noteiktas stratēģijas ļoti ātri ir iespējams panākt
pretēju efektu, apnīkot saviem sekotājiem un draugiem ar savu
spamošanu. Lai tā nenotiktu ir jāparūpējas, lai Jūsu
piedāvājums kļūtu zināmā mērā unikāls - interesants stāsts,
izceltas detaļas un, protams, skaistas, profesionālas bildes ir
tas, kas būtu primāri nepieciešams. Kad īpašums ir sagatavots,
laiks pienācis realizēt pārdomātu sociālo tīklu stratēģiju,
kas piesaistīs Jūsu īpašumam arvien jaunus potenciālos klientus.
2 Komentāri
Man tomēr šķiet, ka šis spēj sasniegt tikai šauru auditoriju...
AtbildētDzēstNav brīnums, ka ir teiciens, ka īsums ir talanta māsa, spēja rakstīt pareizu mārketinga tekstu ir vērtīga jebkurā mārketinga jomā.
AtbildētDzēstPievieno savu komentāru